60 DAGEN RETOURBELEID
De gebruiker (koper) heeft het recht om de verkoper binnen 60 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelde producten te laten weten dat hij zich terugtrekt uit het verkoopcontract, zonder de reden voor een dergelijke beslissing op te geven! De koper dient de producten op eigen kosten aan de verkoper te retourneren.
RETOUR VAN GEKOCHTE PRODUCTEN
Geef de herroeping door met een restitutieformulier of een ondubbelzinnige verklaring waarin duidelijk wordt vermeld dat u de overeenkomst herroept – [email protected]
Het retourneringsformulier vind u HIER
Gekochte producten moeten uiterlijk 60 dagen na de datum van indiening van de kennisgeving van herroeping van het verkoopcontract op eigen kosten aan de Verkoper worden geretourneerd.
Gekochte producten dienen onbeschadigd, in de originele verpakking en in ongewijzigde hoeveelheid aan de Verkoper te worden geretourneerd, tenzij de producten zijn vernietigd, beschadigd, verloren zijn gegaan of hun hoeveelheid is afgenomen zonder de schuld van de gebruiker (koper).
Als het postpakket waarmee de gebruiker (koper) de bestelde producten heeft ontvangen fysiek beschadigd is, mag de ontvanger het pakket niet accepteren zonder de bevestiging van de schade door de vervoerder, aangezien het noodzakelijk is om een klachtenprocedure bij de vervoersfirma te starten.
ADRES VOOR RETOUR VAN PRODUCTEN
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenië.
Bij het retourneren van producten, zorg ervoor dat u het ingevulde Product retourneerformulier meestuurt, dat u HIER kunt vinden (klik). Om een klacht te regelen, stuurt u een foto van de doos, het etiket op de doos en een foto van alle ontvangen producten.
Wij adviseren u het pakket aangetekend te versturen met een verzendbevestiging, zodat het mogelijk is uw klacht op te lossen, ook bij een zoekgeraakt pakket, aan de hand van het afleverbewijs via het trackingnummer. Bevestiging van de verzending en de naam van de vervoersfirma moeten naar [email protected] worden gestuurd.
De aanbieder geeft aan de Koper de volledige aankoopprijs terug die door de Koper is betaald op het moment van het plaatsen van de bestelling, of de aankoopprijs voor producten die aan de Verkoper zijn geretourneerd.
Voor geretourneerde artikelen zal de Verkoper de aankoopprijs uiterlijk 60 dagen na ontvangst van de retourzending van het pakket in het Nutrisslim magazijn aan de koper terugbetalen. De terugbetaling wordt gedaan door de Verkoper op de persoonlijke of transactierekening van de gebruiker (koper) van waar de betaling is gedaan of die de koper op het restitutieformulier vermeldt.
WAREN ER VERKEERDE PRODUCTEN IN HET PAKKET?
Als u defecte of beschadigde producten hebt ontvangen, stuur dan binnen 60 dagen na ontvangst van het pakket een verzoek naar [email protected] waar u details (Om een klacht te regelen, stuurt u een foto van de doos, het etiket op de doos en een foto van alle ontvangen producten.) verstrekt. We zullen controleren of u in aanmerking komt voor vervanging door nieuwe producten en dienovereenkomstig instructies geven. Vermeld in de betreffende regel uw ordernummer en al uw gegevens (naam, achternaam, adres en telefoonnummer) in het bericht zodat wij uw bestelling gemakkelijk kunnen vinden en uw aanvraag direct kunnen verwerken.
ONTBREKENDE PRODUCTEN IN HET PAKKET?
We zijn ons ervan bewust dat het ontvangen van de gehele bestelling belangrijk voor u is en dat is het ook voor ons! We doen er alles aan om uw bestelling op tijd en in goede staat te verzenden.
Neem binnen 60 dagen contact op met [email protected], zodat we de levering van de ontbrekende producten kunnen regelen. Vermeld uw bestelnummer in de onderwerpregel en stuur ons in het bericht foto’s van alle ontvangen producten, de doos waarin de producten zijn aangekomen en het label van de bezorgservice dat op de doos staat.
ALLEEN CLAIMS DIE VOLDOEN AAN ALLE BOVENSTAANDE VOORWAARDEN KOMEN IN AANMERKING POSITIEF TE WORDEN OPGELOST.